Historie značky

Axel Bree a jeho otec Wolf Peter Bree

40 LET

BAGS BY BREE

 

Rodinný podnik

Kvalita přichází.

Wolf Peter Bree a jeho paní Renate Brigitte neměli ani 10.000 marek, když uskutečnili svůj sen. Roku 1970 založili mladí manželé BREE Collection. Jako nákupci a prodejci, stratégové značky a v neposlední řadě jako designéři přivedli na svět pod chytlavým rodinným jménem první tašky. A hned s tím měli obrovský úspěch. Protože od začátku vědí, co chcete: kvalitu.

 

O značce 

Úspěch má jméno.

Od začátku kolekci BREE charakterizují: inovace, kvalita a trvanlivost. Pro výrobek, který stojí v záběru módy jako tašky, nebylo toto použití v raných 1970tých letech vůbec samozřejmé. Hledání nejnovějšího trendu a současně respekt před tradičními hodnotami se rovnají spíše balancování. Přece jen toto cvičení dělá mistra - a razí značku BREE jako udržitelnou. To vyjadřují úspěšné produkty jako LADY TOP, dámská interpretace lovecké tašky, nebo CABRIO, první měkké zavazadlo z nylonové tkaniny.

 

Přírodní kůže

Materiál volby.

Nadšenci do tašek z Hannoveru prokazují smysl pro trendy. Forma časných produktů BREE zasáhla jádro generace, která je v pohybu. Novinkou na tom ale není pouze moderní vzhled, ale také používání tradičních surovin. Přírodní kůže byla sice vždy zvoleným materiálem pro jemné tašky. Ale na tento způsob ji ještě nebylo možné vidět: například jako nová školní aktovka nebo v kombinaci: ušlechtilost - plátno jako nákupní taška.

 

Kvalita designu

Ocenění dokonalosti.

Už v roce 1972, tedy teprve dva roky po založení podniku, obdržely výrobky BREE první cenu za design. Důsledné hledání kongeniální syntézy funkce a formy, která dělá včasný úspěch značky. Snaha o dokonalost získává vysoké uznání a pokračuje další důsledný vývoj od týmu designérů BREE. Na celém světě není žádný další výrobce tašek tak často oceňován. A to nejvýznamnější: stále více zákazníků dovede ocenit inovace a dokonalost.

 

Směr expanze

Důsledek má konjunkturu 

„Když se především myslí na to, aby se něco dělalo dobře, brzy se úspěch dostaví sám od sebe.” Maxima podávaná Renate a Wolfem Peterem Bree skutečně nesou ovoce. A zisky se opět investují do podniku. Jsou otevírány první BREE franchisované obchody. Také v zahraničí se sleduje nová značka made in Germany. Roku 1976 začíná export, přinejmenším v nedalekém Švýcarsku, ale brzy míří také do Japonska a Hongkongu. S budováním mezinárodního obchodu roste podnik. Dnes je BREE zastoupena na 700 pracovních místech po celém světě a navíc rozptyluje aktivity na internetu.

 

Sídlo firmy

Všechny cesty vedou do Isernhagenu.

V roce 1993 má BREE obchodní partnery nejen ve Švýcarsku a Lucembursku, ale také v Hongkongu a Japonsku, USA a Kanadě. V tomto roce dostává expandující podnik novou centrálu v Isernhagenu u Hannoveru. Čistá linie architektury odpovídá duchu domů: budovy symbolizují kufr a tašku. Do dnešního dne se tu vyvíjejí všechny produkty. A také když se již vyrábí pro celém světě, každý výrobek se pedantsky kontroluje v kontrolním systému kvality.

 

Šíře sortimentu

Každý zákazník je jedinečný.

Vše začalo přírodní kůží. Ale také z prvních dnů pochází legendární „DRAPÁK", karabinový hák jako přívěsek na klíče. Rozsah sortimentu se buduje během let. Vedle dámských, obchodních tašek a tašek pro volný čas, se všemi k tomu patřícími doplňky, přichází na trh s kompletní kolekcí na cesty. Nylonové cestovní zavazadlo CABRIO z roku 1982 je prvním moderním lehkým zavazadlem v Německu. Se svou rozmanitou nabídkou je možno BREE považovat, díky vzrůstající klientele, do jisté míry za desetibojaře. Sportovní ambice: také zvláštní zájmy potřebují speciální produkty.

 

Nástupnictví

Taška samotná.

1996 zcela nečekaně umírá Wolf Peter Bree. 2001 byli povoláni do vedení Axel a Philipp Bree, synové zakladatele. Oba přinášejí zkušenosti z jiných firem a vytvářejí s dlouholetými spolupracovníky kompletní tým managementu. Poprvé je pro značku využita spolupráce se známými mezinárodními designery jako Jasper Morrison. Strategie pro budoucnost se ale zakládá, jako již dříve, na původních cílech zakladatele. A tak zní motto domu pro kolekce jako i pro prezentace a komunikaci: BREE – tašky pro život, vždy o krok napřed.

 

Chuť do inovací

Plachta, plsť, guma.

Zvědavost je podstatným pohonem pro nápady, které často předběhly svou dobu. Na základě pošťácké tašky otevírá PUNCH, taška z plachtoviny, od roku 1996 nový tržní segment a vyvíjí se do průkopnického kultovního objektu. Z výzkumu Bayera pochází luminiscenční fólie, která roku 2004 poprvé přináší světlo do vnitřku tašky. Kufr DALLAS povyšuje od roku 2005 kariéru plsti jako volbu trendového materiálu. A spolupráce s Continentalem odhaluje surovinu kaučuk roku 2006 pro gumové modely GUM.

 

Povědomí o módě

Z doplňku ke stylové ikoně.

V průběhu let si získala taška samostatnou pozici jako motor trendů. Když vydává haute couture módní prohlášení, dělá to velkou měrou za pomocí It-Bags. Také BREE rozpoznává rostoucí význam sebevědomého vzhledu ve světě módy - a urychluje tento vývoj: jako partner castingové show „Germany´s next Topmodel" – od 2007 do 2009 – a prostřednictvím spolupráce s Mercedes-Benz Fashion Week Berlin. Vždy byly tašky BREE „oslavované”, také dnešní tendence se k tomu přiklánějí.

 

Světová značka

Globální vzhled.

V důsledku globalizace se dále systematicky rozšiřuje mezinárodní marketingová strategie. Od roku 2003 jsou celosvětově obchody BREE zařizovány v jednotném designu interiéru. A 2007 následuje oživení celé image značky: od nové podoby loga, až po značení produktů, vybavení obchodu a obrazové reklamy.

 

Další vývoj

Věrnost zákazníků a nový obchod.

2009 umírá Renate Bree – v době, kdy společnost podporuje rozvoj globálních aktivit. Tak BREE od roku 2010 opět spolupracuje s partnerem v Číně. 2011 Philipp Bree odstupuje z vedení. Společně se svým týmem vedení a vysoce motivovanými spolupracovníky v Isernhagenu a partnery v ostatních místech, pokračuje Axel Bree v dalším úspěšném rozvoji značky. Nové motto oznamuje orientaci na výrobek a stejnou měrou i na zákazníka: 

 

BREE – The bag. Sincerely yours.